onsdag 22 oktober 2008

Jobb?


Jag vill ha ett jobb nu, har ju bara en vecka och två dagar kvar. Usch va tråkigt det kommer bli.. kanske skönt den första veckan, men sen då?! hjälp, vill ha ett jobb. Ett roligt jobb som jag tjänar mycket pengar på.

Idag mår jag iaf bättre, på lite bättre humör. Har inte lika mycket i tankarna. Har även berättat lite för Johan att jag träffat Linus, eller snarare att han bara har frågat hela tiden och jag svarat. Men sen är det ju mycket han inte har med att göra som jag inte tycker ja behöver säga.
Imorgon är det torsdag.. får se vad det blir dåra :)
sen fest i helgen hoppas jag, och jag ska inte skada min fot mera i helgen iaf, ska nog kanske ta det lite lugnt. Inte bli så himla rund om fötterna :P

aja, trött är jag idag också.. sov inte bra inatt och vakna tidigt.
Så nu blir det att gå att sova. Gonatt!

Inga kommentarer: