lördag 11 oktober 2008

rörigt!

Det mesta känns jävligt rörigt nu. Känns som jag inte vet något eller har något under kontroll. allt bara är och känns som man inte kan göra nåot heller.
vad jag vill, vad han vill, är nog helt annorlunda.. iaf just nu!
varför fråga mig om det är okej att han går ut med sina kompisar? jag tänker ju inte fråga vad jag får göra och inte.. så är det ju inte, inte ännu. det är ju lixom inget ännu, inge seriöst, inte från min sida & han säger ju inget?! men blev lite fundersam varför han gjorde/fråga som han gjorde :S

Ikväll blire iaf party, hoppas jag på iaf, hoppas på en rolig kväll :D
Känns som det är behövligt.

Mina grejer har jag inte fått någon ordning på heller, känns som det kommer ta en evighet..
måste iaf snart börja leta efter telefonladdaren, dum nog så vet jag inte vart ja la den :P likaså med min kamera, undra vart det tog vägen?! måste ju hitta till ikväll iaf.
Ja, nu ska ja väl fortsätta ta tag i mitt liv.

Inga kommentarer: